http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Blicken framåt

Kategori: Allmänt

Nästa vecka är det dags för att börja packa och flytta som smått.
Det känns nästan lite som att man har glömt hur man gör. 
Jag som brukade vara så bra på det då man har många flyttar i bagaget. 
Men det är väl bara till att börja någonstans och ta det därefter. 

Helgen som varit (är) bjöd på fint väder.
Fredagen spenderades på hojen i sällskap av Brink och en gammal vän från förr, John. 
En riktigt lyckad tur som vi runda av med lite middag och fest hos mig. 

Det skulle vara supervarmt idag och jag hade planerat en långkörning idag. 
Men det kommer liksom inte igång riktigt.
Kanske blir en kvällstur istället?

Nu vet väl i stort sett alla på jobbet om att jag slutar. 
Skönt att man har fått det sagt så man kan ta ytterligare ett kliv framåt. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: