http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Aldrig mer

Kategori: Allmänt

Jag har lite svårt för att fatta att jag haft en så sjukt bra helg som jag har haft med tanke på vilka utsikter man hade.
Har ju haft det väldigt struligt med ekonomin ett par månader och den har ju inte varit super på hela året då jag tagit körkort mm.
Men det har lärt mig se väldigt mycket annorlunda på saker. Mycket har visat sitt sanna värde och man uppskattar och saknar inte förens det man nu uppskattar och håller kärt är borta.

Jag kan klara mig en hel månad på endast 400:-
Jag kan men det är inte så jag vill ha det.
Jag vill aldrig ha det såhär igen på något sätt. Jag ska snåla hela denna månaden,snåla i som att inte unna mig något eller gotta sig i livets goda den första veckan.

Ska frosta av frysen och ladda den med bra mat. Nytt tränings schema om 3 veckor. Provträna det nya gymmet och eventuellt bli träningspartner med Pidde. Ska jobba alla storhelger mm så jag får en riktigt bra lön i januari.

För jag ska börja det nya året som jag aldrig tidigare börjat ett nytt år.
Jag ska börja det med ett helt nytt jag med helt nya behov.

~ Vi var vänner du och jag,vi pratade som oftast varje dag, vi hade saker som bara var vårt, att inte längre vara vi kan stundvis vara svårt, olikheterna drev oss isär och det räckte inte längre med att vara kär,för änglarna i snön har flugit iväg med våran dröm, men tanken på dig och oss den är fortfarande öm. ~

2013 vid vägens ände.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: