http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Bölrövar och lipsillar..

Kategori: Allmänt

Men herregud, hur kan man ens bli indragen i ett drama man inte ens varit delaktig i?
Dramaqueens är ta me fan det värsta jag vet, de gnäller för att de inte får som de vill och det är alltid någon annans fel.
Bara ta dig i kragen för fan och stila till dig och agera lite vuxet och sluta larva dig så ska du få se att allting kommer lösa sig för dig med tillslut.
 
Nej jag kan inte se en framtid med någon som alltid känns så avlägset långt borta, nej jag kan inte lita på någon som ger mig bad vibes.
Och stora nej, jag pallar inte bry mig om alla dessa små pettitesser om absolut ingenting av värde. Varför?
För där finns sjukt mycket värre saker i världen som är fan så mycket värre än småstadsgnabb som eskalerar så fort någon öppnar Facebook eller dylikt.
 
Så sitter man här i sin blogg och gnäller av sig när man faktiskt kan prata om helt andra saker.
Men det stör mig att "drama" är vissa människors livskraft och de klarar sig inte utan det, för det hade ju visat att man faktiskt står på egna ben men mest av allt för sina handlingar.
Och stå för sina handlingar gör man inte eftersom man aldrig gör något.
 
 
Bölrövar och lipsillar, ja dom finns det gott om!
 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: