http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Det är bara kladd

Kategori: Allmänt

Sådärja, minuterna innan klockan slår över till Måndag.
Min helg är slut och det är även mitt festår.
Ska ju jobba jul och nyår och alla andra dagar som ingår.
Tjäna goa pengar, som jag antingen kommer lägga på sparningen till bil eller unna mig en weekend eller något.

Men gick all in precis som alla andra i sällskapet, toppen kväll i vanlig ordning och den slutade precis som dom kvällarna brukar sluta när man bara ska " ta några kalla" .

Fick be Tobbe ursäkt då det spårade ur lite.

Lördagen var man liket ingen orkade gräva ner kändes det som så jag tog mig faktiskt ner till gymmet idag och körde det avtalade passet fullt ut. Men jag ska inte ljuga,det var ingen dans på rosor.

Söndagskvällen blev och bjuda Tobbe på middag sen fick jag plötsligt dambesök.
Hade en annan planerad men hon lämnade återbud.
Men Erica fyllde den platsen precis lika bra.
Insidious 2 var lite läskig stundvis men den var inte i närheten av ettans kalliber,men det hindrade inte henne ifrån att krypa in i filten och hoppa upp i taket.

Dax och släcka och sluta kladda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: