http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Går lite in och ut

Kategori: Allmänt

Sov riktigt skönt inatt så det kändes som att man var uppvilad och fullt återhämtad från helgen.
Jag sätter mig upp på sängkanten och bara kände efter,ja jag är nog faktiskt utvilad. Sen slog det mig,det är måndag och jag har maten idag.
Lite problematik hade uppstått vid leverans förra veckan så jag gjorde mig beredd på att laga pyttipanna idag skulle inte gå helt smärtfritt.
Kl 12.20 skulle du kunna satt en pistol mot min tinning,jag hade verkligen inte brytt mig.

Väl hemkommen så blev det tvärdäck på soffan. Fick lite ågren över att man gick från topp till tå och missade gymmet idag. Men ingen pwo i världen skulle kunna få ner mig dit.

Har stängt ner fb igen pga att det kan bli too much med allt, även jag blir too much hookad. Likt en apa utan hjärna faktiskt.
När tanken man får går över till att man måste lägga upp den på FB följt av alla andra tankar som känner likadant då blir man lite som andra i i i a a a å å å(robot)

Men man har startat upp några ggr, gått in o snokat lite sen stängt ner och stuckit ut igen.

Sneaky like Fox in a Chickenhouse.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: