http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Puss

Kategori: Allmänt

Dagen har nu kommit.
Sista dagen på hela år 2013.

Man kan väl säga såhär att ville man göra vissa saker detta året men inte riktigt kommit till skott,då har du mindre än 24 timmar på dig.
För det är inte bra och ha något gammalt med sig i bagaget.

Vissa saker blev inte riktigt som jag hade velat, saker jag trodde jag hade lärt mig fick jag lära mig igen. Möten med människor blev inte som jag hade hoppats.
Men jag kan väl säga att jag försökt göra allt med en god tanke och alltid försökt mitt bästa.
Jag har älskat allt vad jag orkat, jag har sårat mer än jag borde och jag har väl saknat så det räcker?

Hur mycket jag än vill så blir det inte alltid som jag tänkt mig, men huvudet håller jag högt och jag säger stolt " Aldrig mer" .

Aldrig mer bankrutt,aldrig mer ohälsosam, aldrig mer för mycket av det goda av mig, aldrig mer fler försök mer än ett, aldrig mer något som ger för lite tillbaka.
Aldrig mer ska jag säga aldrig mer.


Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: