http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Shake the shaker....

Kategori: Allmänt

 
 
Första GVT-passet avklarat.
Jävlar vad pattarna sväller, de första 30 lyften är löjligt lätta men sen känner man hur musklerna börjar pumpa upp sig. Gött!
En släng av nakenhet och en laddning i shakern så är jag redo för att ta kvällen i handen och skrika jihaad.
Det är Måndag och det innebär att man ska få en dos PH-värde ikväll.
PH = Paradise Hotell, Patt o Häck.
 
Jag lagade köttfärsgratäng på jobbet idag och det slog mig att man har sina inre hemligheter inom matlagning.
När jag lagar denna rätten så försöker jag inte få den som jag vill att den ska smaka.
Nej jag försöker få till den som Lailas köttfärsgratäng.
Min mat-tant  i låg och mellanstadiet.
Var där någon som frågade vad min favorit mat var då så var det hennes köttfärsgratäng/moussaka.
Jag har tillgång till exakt allt jag vill men ändå får jag inte riktigt till den som hennes, har stort sug på att besöka henne på hennes hemadress.
-Hej det är jag, Daniel Branning. Jag älskade din mat i låg och mellanstadiet. Kan du vänligen ge mig receptet på din supergratäng? Och nej kära du, jag är inte en stalker.
 
Tanken är lockande men känns en aning bisarr, eller kanske om hon ser den rätt. Ganska gullig.
 
Nåja, just nu känner jag mig inte särskilt gullig i trasiga kallingar och Tobbe tycker jag luktar.
Får väl göra lilla bubben nöjd och dusha.
Han har förresten överraskat ännu en gång.
Jag kommer hem efter jobbet. Till en helt superfullpyntad lägenhet.
Granen är klädd och tomtarna ränner runt.
 
Nu är det jul igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: