http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Tonårstankar.

Kategori: Allmänt

Oj vad det var länge sedan sist.
Varför börjar jag alltid bloggen med just den meningen bara för att det var länge sedan?
Varför måste man vara så förbannat orginelt tråkig?
 
Utan några större applåder så kladdar jag bara på.
 
Jag har tränat djuriskt och jag har följt kostschema och äntligen kommit in lite mer på "bra kost" och hur man kan följa den. Det hemliga receptet är matlådor och en matvåg.
En app för kost är heller inte fel som hjälpande hand.
Studerat många träningsbloggar och läst på mer om vad som är bra för kroppen och hur den reagerar på viss träning osv.
Resultaten har infunnit sig ännu en gång och nu är det dags för steg 4. GVT-German Volume Training.
6 veckor ska ge ett växande resultat på volymen.
 
Välskötsel av kropp och sinne har lett till en otroligt minskad aktivitet på festfronten.
Dessutom har man kommit till insikt att man är så trött på Technofester och Djande och allt vad det heter.
Det är inte längre imponerande eller ens värt det.
Någon/några enstaka ggr absolut men mer än så blir det inte.
Har börjar tugga hiphopbeats och det får igång mig mer än något annat gjort den senaste tiden.
Men hiphoppare kommer jag inte bli, bara gillar den annorlunda smaken.
 
Var ute på en impuls svinar runda i fredags, tanken var så klart "några kalla" men så blir det ju aldrig.
Kan bara skylla på välskötsel och min storebror.
Välskötslen ledde till det stora suget på att gå lite All out och det proppsade gärna brorsan på.
Det blev sjukt kul och man gick väl lite över gränsen men va fan kan man förvänta sig av 2-3 månaders uppehåll?
Är nog den enda killen som vaknar upp en lördag och har stearin i sina kallingar.
 
Påtal om stearin, idag var det första Advent.
Jag blev tidigare tillfrågad om jag ville ställa upp och spela en roll i en julsketch.
Min stora trut sa ja och vips så var det så.
Broder Tuck anmälde sig för tjänstgöring.
Man kan bli mörkrädd när man träffar på för mycket folk på för kort tid.
Tänker inte rabbla upp allt men folk är väldigt upptagna i sitt.
Det kan vara viktigare att facebooka om en händelse som rör barnet än att uppleva stunden med barnet istället.
 
Tänd ett ljus för att det är första Advent och tänd ett ljus för en ljusare framtid.
Annars kommer den bli riktigt mörk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: