http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Plötsligt försvinnande

Kategori: Allmänt

Man gjorde ett inlägg om semestern,  sen försvann man. 

Fick verkligen fullt upp med att ta vara varje minut. 
Kan ha varit den bästa semestern någonsin!? 
Jag gjorde lika mycket som jag gjort på hela året. 

Ni som följer mig på Instagram och är vän med mig på fb vet. 

Men det är verkligen fint att komma tillbaka till sina rutiner och sin vanliga "livsstil". 
Billigare är det också om inget annat.
Den kanske kan verka lite tråkig och förödande i andras ögon som inte alls kan tänka sig att leva så eller se poängen i det. 
Men redan efter första dagen så kände jag hur mycket jag saknat just den där känslan i kroppen. 
Energin, fokusen. 
Drivkraften. 

Men det är bra att verkligen släppa på allt och bara koppla av med, så det här tänker jag minsann göra om.  

Nu finns där bara två saker som betyder något. 
Träningen/förberedningen inför Thoughest. 
Det är det viktigaste för mig just nu så allt annat kommer i andra hand. 
Har dessutom ett cykelrace att genomföra till helgen med Andreas. 

Men efter Thoughest lugnar allt ner sig igen. 
Då har jag inte ens ett gym att gå till. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: