http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

10 000 Smiles

Kategori: Allmänt

Absolut! 
Jag kan erkänna att där finns dagar då man kan börja fundera och känna efter. 
Men när man har vänner som den här mfl, så inser man snabbt att man har det rätt så jävla bra ändå.

Det är fantastiskt att träffa nya människor, bilda band och skriva historia ihop.

Där kan aldrig finnas för många leenden. 💝


Kommit igång med träningen igen. 
Inga problem där. 
Dock så märker jag hur osugen och omotiverad jag är till att sköta min kosthållning. 
Men jag tror det kan ha att göra med mina sömnproblem som kommit på senaste. 
Svårt att somna, när jag väl somnar så sover jag inte eller väldigt oroligt. 
Det ger sig väl med tiden, tror det kan vara min "sommsrklocka". Sover alltid "dåligt" på sommaren. 
Men det är ju inte värmen som stör iallafall. 

Kommit in i valet Eller kvalet. 
Ta en sista minuten resa och bara dra, själv. 
Eller köpa den där cykeln. 
Cykeln är inte så prio just nu då jag fokuserar mig på löpningen gällande cardio. 
Resan, vill ha Solsemester. 
Men dra själv? 
Kanske skulle varit välbehövligt? 
Hade inte bangat en sekund för att ha Kimeta med mig iallafall. 
Men det får jag inte. 

Tänk att det inte bara är jag som jobbar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: