http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

En omöjlig ekvation

Kategori: Allmänt

Två bra dagar på jobbet. 

Bra dagar betyder att det flutit på bra, lagom mycket att göra och roliga uppgifter. 
Vädret har ju varit tillfreds. 
Fick en spontankick att dra in och handla shorts/tights efter jag slutat. 
Som jag kan löpträna i.
För det är lite varmt med långa tights nu.  
Slutade med att jag hamnade vid skohyllan med ett par byxor i handen. 
Där träffade jag Annas kille. 
Otrolig trevligt möte. 
Jag lämnade butiken tomhänt, men det var inget fel på servicen där inte. 

Har börjat utforma tre träningspass inför Thoughest nu. 
Kan säga att del 1 här har precis det som önskas. 
Ett sjujävla flås! 
Sen följde jag med Tobbe till donken för där vankades kvällsmat. 
Hör hur fel det låter, kvällsmat på donken. 
WTF!? 😂 

En runda till hemmakväll med för att ha något litet till filmen. 
Den där filmen som vi aldrig hittade. 
Helt sjukt! 
Leta film i en timme för att komma fram till en sak. 
Klockan har blivit för mycket. 
Det är ta me fan otroligt. 

Fredag imorgon, det betyder jobbhelg för mig. 
Vad betyder det för dig? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: