http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

I slummen

Kategori: Allmänt

Kort arbetsdag som ledde till soffan, som i sin tur sparkade ut mig i köket. 

Sov overkligt dåligt inatt! 
Har du någon gång velat sova så mycket, för att du vet att du ska upp tidigt. 
Du vill inte vara trött. 
Du är trött. 
Du blundar. 
Men du sover inte. 
Du inbillar dig att du sover, men du kan vara redo att hoppa upp ur sängen på två röda. 

Tobias är ju ny i området, vi bor liksom nästan grannar med varandra. 
Så det börjar likna samboliv igen. 
Not! 
Men där finns många möjligheter för häng. 
Idag bjöd Jag över på lite välkomstfest. 
Bara jag och han. 
Blev en varmrätt, nytt påhittat recept igen. 
Avslutade med en enormt stor jordgubbstårta som Jag kan leva på hela helgen ut. 


Smällde en flaska vin med, nästan hela. 
Själv. 
Blev riktigt sugen på en sån kväll där man lagar god mat, dricker gott och tar allt som det kommer. 
Är ledig om 3 helger. 
Siktar in mig på den helgen då. 

Nej, om man skulle lägga sig och blunda ett par timmar innan jobbet. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: