http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Önskningar som slår in

Kategori: Allmänt

Men på riktigt!? 


Om du är troende så ska man be sig en bön innan läggdags. 
Om du är smart så berättar du för dig själv vad du funderar på, vill lösa eller ha. 

För under natten bearbetar hjärnan just den biten med att hitta en lösning så du kan få vad du vill ha eller svaret på hur du ska lösa ditt problem.
Önska!  
Samma sak, men den troende tror att det är Gud som gör det. 

Men sist jag skrev så önskade jag mig lite fint väder. 
Och det blev det! 
Fast nu har det ju inget med mig att göra då jag varken är meteorolog eller en snubbe med hammare. 

Fångade sista lediga dagen på bästa sätt. 
Tränade, var vid sjön med Tobbe.
Svängde inom donken påvägen hem. 
Avslutade med en kvällspromenad. 
Perfekt! 
En hel dag av sommar. 

Ibland slår önskningar in. 
Vissa bättre än andra. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: