http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Ett wienerbröd med kompis..

Kategori: Allmänt

Då kan jag nu runda av de här fyra veckorna av "diet".

Eller vad man nu ska kalla det?
Mitt "minst" kring allt det där är så förändrat och harmoniserat.
NO stress! NO press!
Jag seglade mig genom de första 2 veckorna med enorma framsteg.
Sen var det en tur till Hamburg.

Det är inte själva resan till Hamburg eller intaget som är problemet.
Det är när man kommer tillbaka för att sitta upp på den lilla hästen igen.
Den lilla hästen hade vuxit sig stor, då Det blev hämtmat.
Vin, godis mm.

Så slutsumman som jag hamnade på var jag redan på för en vecka sedan.
Innan Reunion festen.
Där snackar vi om att komma tillbaka till en stor häst🐴. 

Med ett litet flås i nacken, så fick jag ta tag i mig själv så gott det gick sista dagarna. 
Igår blev det Tonfisk med ägg. 
Hela dagen. 
Men kafferummet var laddat till bredden med wienerbröd + kompisar. 
Jag föll såklart dit.. 

Men! 
Den Måndagsmorgon så sjöng näktergalen i granen. 
Jag tappade precis enligt beräkningarna. 
Och Jag kom segrande ur den här matresan/striden. 

Men nu! 
Kan jag köra på riktigt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: