http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

100% Off

Kategori: Allmänt

Ett leende på fejset när man vaknar solen som sticker fram bakom gardinen, klockan visar 05.58 och katterna har sitt morgonryck.
Jag ler inte för att jag blir väckt av solen. 
Att katternas lek väcker mig några timmar för tidigt stör mig inte. 
Det som roar mig är vetskapen om att 100% turen är nu över.
Jag gillar att jobba, men att vara så mycket på samma arbetsplats är inte så roligt. 
Jag blir uttråkad. 
Därför försvinner även den där topp-energin.

Men nu är det över och ny planer ligger på ritningsbordet. 
Jag har dessutom sagt upp mig ifrån Harrys. 
Mycket vemod då jag verkligen gillade jobbet, men jag måste vara realistisk. 
Kanske återvänder till yrket längre fram?

En vecka jobb sen blir det två veckor semester. 
Jag skulle kanske lägga in ett par semesterdagar till då där är så mycket planerat. 
Kommer bli maxat!

Men nu blir det en helhelg med Älsklingen. 
Dessutom är där invigning ikväll på Harrys och med Saras fribiljetter blir det ett måste att gå dit. 
Fast vi går dit när förfesten är slut. 

Team All-in 💥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: