http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

El Paso!

Kategori: Allmänt

Ni vet de där gångerna man inte riktigt känner för något, men gör det ändå.
Och det blir till något helt magiskt!
Ett odödlig minne, en kväll att minnas! 
Den här gången var inte en av dom gångerna. 

Nu var misslyckandet inte i några bibliska proportioner, men det var väl kanske inte riktigt i linje med förväntningarna. 
Fredagsmyset blev tacos, lite vin mm. 
Perfekt avrundning på en hård arbetsmånad. 
Och en bra laddning för den kommande lördagen som innebar fest. 
Som vi inte riktigt hade räknat med. 
Då vi tänkte spara oss till den sista helgen denna månaden. 
Men är det invigning på Harrys och man är ledig så måste man ju nästan ta tillfället i akt. 
Eller!? Måste man verkligen det?

Lördags morgon blev långmys i sängen innan jag for iväg på ett svettigt pass på gymmet. 
Sen så skulle vi "bara" till Kvantum och handla alla erbjudanden.
Sen bolaget. 
Sen maxi. 
Sen djursjukhuset. 
Sen hem och packa upp. 
Sen äntligen få äta bullar Som Sara bakat när jag tränat. 
Fyra ljusår senare  var klockan  så mycket att denna sk frukost blev nu en lunch/middag istället.
Så vi toppade den  med lite Tacorester. 
Med massor av jalapeno (igen).

Summan av kardemumman:
👋 🚾 let's 💩 💥🔥 🍑🔥

När min inre resa äntligen var över efter många turer så var jag helt slut. 
Då vart hela partystämningen lite körd i toan - ish.
Men!
Var det bestämt att vi skulle festa så var det bara att köra på.
Blanda drinkarna, ta shottarna, lev ut! 
Stå ut!! 

Vi hade roligt absolut!
Men jag återhämtade mig aldrig riktigt. 
Så det var magiskt att komma hem till en fräsch lägenhet, som inte besudlades med en efterfest(som man korkat nog började föreslå) och göra en pizza. 
För att sedan somna med henne i famnen. 
Det fulla lilla yrvädret 😵🤭

Team All-in!
🕺💃🌠






Kommentarer


Kommentera inlägget här: