http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Weekend Deluxe

Kategori: Allmänt

Första minisemestern är påbörjad.
6 dagars ledighet i rad.
Tanken med denna ledigheten var ju en helt annan, men ibland så händer det saker man inte kan påverka eller ens förstå. 
Det är väl bara till att acceptera det?

Iallafall, två dagars tjänstledighet la jag in, för semester fick jag tydligen inte ta hur som helst. 
Pga min anställning. 
Men jag ansåg att det är värt det och pengarna ska inte få styra allt. 
Det blev en bokad tripp till Göteborg med min fina Sara och Louise med sin pojkvän/sambo Micke. 
Allt Har gått hur bra som helst och vi har bara haft det riktigt roligt och mysigt. 
Liseberg, en tur genom stan med spårvagnar. 
Ullared med shopping. 
Första gången för Sara, så där var det ju helt overload. 
Sen bestämde vi oss för att runda av med lite fest. 
Så vi körde hem, duschade och gjorde vi oss. 
Sen ner i bilen igen och körde till Kristianstad. 
Där levde vi ut natten som blev till morgon. 

Ett senare morgontåg, en tur in på lövet sen så satt jag och älsklingen med en bit smörgåstårta framför ett avsnitt av Bron. 
Supernöjda och helt slut. 
Sen så blev vi koma - Grönsaker fram till senare kväll. 
För då var det dags att åka tillbaks till Kristianstad för att hämta bilen. 

En hemmagjord kycklingrulle med en massa chips och godis senare med fler avsnitt av Bron så var vi klara för sängen igen. 

Så nöjd med helgen som man bara kan vara. 


Jag har ju dessutom glömt säga det, jag har numera en tillsvidare anställning på Ica. 
Istället för ett vikariat fram till år 2020. 
Jag har inte räknat med att bli anställd så det gör varken bu eller bä. 
Men visst är det kul och fram med fast anställning. 
Men det ska inte betyda att jag är fast for life! 

Innan vi går ner till frukostbuffen på hotellet. 
😉 

Liseberg efter några drinkar på Gasten. 


Min snygging som gör sig fin och redo för shopping 😍 

Louise överglänste oss alla vid utgång✨👌




Kommentarer


Kommentera inlägget här: