http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Sommarsulor

Kategori: Allmänt

Med tanke på alla plusgrader som rör sig i vinden så anser jag att det är lite onödigt att köra runt med sprillans nya snökängor.
Så jag har varit och slängt på sommarsulorna istället. 
Därefter blev det en lätt snabbtvätt. 



Sen så var jag i garaget och satte vrålapan på laddning. 
Längtan är stor nu. 
Efter den där första rundan en varm vårdag.
Sen alla turer med henne där bak varma sommardagar och sena sommarkvällar. 



Hann med ett bra pass på gymmet. 

Drog sen och handla för att sedan tvätta lite snabbt och lätt. 
Har hängt med Sara och hennes pappa.

Sist men inte minst, kvällsmys till PH. 


En riktigt bra ledig dag så som jag gillar dom. 
Sista dagen för denna veckan på Ica imorgon. 
Sen blir det några väktarpass som avslut på denna veckan. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: