http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Tidig morgon

Kategori: Allmänt

Klockan började sjunga kl 05.45
Det är jobbhelg i uniformen som gäller. 
Tidigare i veckan visade väderappen att det skull bli ca 14 grader med milda vindar. 
Men såklart ändrades detta. 
Lägre temperatur med en aning häftigare vindar. 
Jag som trodde att det kunde bli en tur efter jobbet. 
Men vi får väl se. 

Gick av ica i torsdags. 
Så det firade jag och Sara med ett gympass och två flaskor vin. 
Inte att förglömma första besöket på länge för den där Big Tasty'n. 
McDonalds! 
En av vinerna vi provade den här gången fick bli Xante. 
Xante är både min favorit sort att jobba med i baren och när jag står på andra sidan av den. 
Så varför inte prova deras mousserande vin? 
Helt klart en ny favorit! 

Så gårdagen kändes som en söndag. 
Inte bakis, bara trött. 
Vi tyckte båda att det blev en aning surrealistiskt att börja helgen bakifrån. 
När man gick in i affären så var alla på språng för att ladda för Helgen med massa fest och mat. 
Medans vi ladda för soffmys. 

Det börjar bli dags för att fundera ut vilken frilla som gäller i sommar. 
Här har vi en gammal klassiker en tidig morgon Sommaren 2017. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: