http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Äntligen redo.

Kategori:

Jag vet inte hur många år jag fått höra frågan, eller hur många ursäkter jag haft.
Jag har aldrig kännt den där viljan som alla andra gjort så därför har jag heller inte haft någon större lust att köra ihjäl någon eller mig själv.
Jag har alltid trott att jag kommer råka ut för en bil olycka av något mysigt slag. Har faktiskt blevit påkörd en gång med cykel, nästan krockat med moppen och ett x antal ggr har man åkt med blådårar.

Det handlar väl om mognad,att se det som är viktigt och tänka på vad du måste göra,allt det där har varit för mig tidigare ett stort jävla " Gör såhär annars" . Min rebelliska sida ville inte bli tillsagd,och min förnuftiga sida skrek att jag inte klarar att köra bil. - Håll käften,jag var inte förnuftig så någon sådan sida fanns inte.

Jag kan för jag vill kunna, jag gör det för att jag vill göra det och jag kommer klara det för att jag tror på mig själv.

Disciplin är inget man bara får på posten,det är något man får träna upp. Jag har följt tränings schemat och min planerade kost. Jag har pluggat och fortsätter göra det tills kortet är i handen.
För i sommar är det jag som kör.

Kommentarer

  • Motivation säger:

    Med rätt motivation kan man ta sig orecis hur långt som helst! Bra Daniel!

    Svar: Tack :D 100% motiverad
    slipzknut.blogg.se

    2013-02-12 | 13:47:35

Kommentera inlägget här: