http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

I mina skor...

Kategori: Allmänt

Allting löper på perfekt just nu med den "Nya livsstilen".
Känner mig just nu på topp i en behaglig balans gällande allting. 
Alla träningspass sitter som en smäck och löpningen är det jag ser fram emot mest varje vecka. 
Där är tydligare mål och riktlinjer. 
Den största investeringen jag gjort med mycket vemod detta året är väl gällande mina skor. 

Det har sagts och pratats om många gånger. 
Livet som aktiv kräver ett par bra skor. 
Well, mitt liv kräver flera par av dom faktiskt. 
Ett par skor till gymmet, ett par till löpningen, ett par till jobbet och sist men inte minst, ett par till min fritid. 
Först vågade jag inte lägga så mycket pengar på att testa varianten av dyrare skor. 
Jag menar, hur mycket skillnad kan det vara egentligen?
Enorm skillnad!
Så fort jag insåg det så blev detta min prio 1.
Så jag kan väl säga att det går som på räls nu tack vare detta. 

För övrigt så är mitt liv fullspäckat just nu.
Sara är nyopererad så jag sköter allt gällande hushåll mm. 
Jobbar två jobb och försöker pricka in lite fritid. 
Tur att vi känner varandra så väl som vi gör och för den där dialogen som är välbehövlig från gång till gång. 
Allt kommer snart gå tillbaka till det normala igen. 

En vinkväll med Sara och Mariam på en Måndag har gått mot sitt slut. 
Helt klart en välbehövande vinare om jag säger så. 
För oss alla kan jag väl säga.
Nu är nästa helg i siktet, då blir det dubbeldejt med Nik och Kimeta. 
Vi ska spöka ut oss för att dra på en halloween fest i Helsingör. 

Mycket nöje och god natt. 




Kommentarer

  • Sara säger:

    Bäst är du darling! 💖
    Älskar att läsa din blogg då och då. 😍😅🤗😘💕

    2019-10-29 | 17:20:18

Kommentera inlägget här: