http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Sista dagen på denna veckan.

Kategori: Allmänt

Om min semester var en resa i alkoholens tecken så har denna veckan utan tvekan varit mitt AA- möte.
Det är tufft att komma tillbaka efter fyra veckors ledighet utan några som helst rutiner gällande precis allt. 

Men!
Har lyckats dra mig ner till gymmet 2 ggr mot all vilja.
Gjort mina arbetspass med god vilja. 
Dock så känns det i fötterna mm, att dom inte riktigt är vana vid lite spring. 
Det är faktiskt skönt att börja jobba igen. 
Fast det är helt osmakligt timmen innan man börjar. 
Jag vet också att det är en bekvämlighet som rotat sig. 
Det enda sättet att bota den är att börja röra på sig och att faktiskt göra något. 
Rutinmässigt. 

Med små steg och med pyttesmå mål denna veckan så är jag ändå nöjd där jag är idag. 
En vecka till sen så är man på banan igen. 




Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är grym, bara upp på hästen igen! Bara att göra och inte tänka så mycket, för hur bra känns det inte efter ett träningspass? Oslagbar känsla.

    2019-09-18 | 20:32:05

Kommentera inlägget här: