http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Idag är det onsdag.
Denna onsdagen är som ingen annan!

Med små steg så går det sakta men säkert mot helt nya tider. 
Små ringar på vattnet bara väntar på att få nå ut över hela sjön. 
Förändringarna är många. 
Mer än halva gänget på Ica har eller kommer att sluta. 
Det är faktiskt bara jag och Isak kvar snart.
Typ! 
Ur den gruppen som skapades när jag började. 

Idag ska jag klampa in på gymmet igen. 
Där har jag inte gjort ett vettigt ryck sedan innan semestern. 
Men det är ok. 
Jag har anlitat en PT som ska coacha mig från 1/10-2019 till 1/6-2020. 💸
Han har en fullmakt över allt om man säger så. 
Kosten och träningsprogram.
Mitt liv!
Där är ingen hets, ingen orimlig plan eller någon annan konstig idé. 
Det är bara faktum att jag vill och behöver lära mig mer för att komma vidare. 
Att "steppa upp". 
Så! 
Dom här mysiga semesterkilona är ett minne blott inom nolltid och jag ska gå in i Daniel 2.1
Spännande tider framöver minst sagt! 

Vädret börjar dessutom slå om på riktigt nu. 
Och jag gillar det!
Ljusen börjar tändas på kvällarna.
Man sover lite längre på morgonen eller väljer bara att stanna kvar i sängen lite längre. 
Bara för att man kan. 
Snart kommer alla fina färger när allting dör. 
Allting gammalt som gör sig redo för att till nästa vår bli någonting helt nytt. 

Där finns mycket att se. 
Och jag längtar faktiskt lite långsamt. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: