http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

En Fredag Lördag Söndag

Kategori: Allmänt

Att sitta i kassan på på en kund dag....
Är en otrolig utmaning för alla inblandade. 
Nog sagt om det. 

En långhelg ligger framför mina fötter. 
Med det menas att jag faktiskt är helt ledig mina tre dagar. 
Om man räknar bort den lilla tvättrundan idag och ett besök hos frissan. 
Efter ett besök hos JK. 
Så otroligt skönt det ska bli. 
De andra "lediga" dagarna har inte varit ett dugg lediga.

Fredagen bjuder väl in alkohol på kvällen ser det ut som.
Antingen i goda vänners lag eller bara jag och Sara på tu man hand. 
Oavsett vad, så ser jag fram emot att få korka upp något riktigt gott vin. 

Lördagen blir väl så som fredagen bestämt att den ska och kan bli. 
Söndagen tar vi som den kommer. 

Så skönt det känns att inte ha något stort planerat för en gångs skull. 
Att kunna ta det lite manja eller lite som allt kommer. 
Eller jo... 
På söndagen är där faktiskt någon som fyller år. 
Men det tar vi då. 
✨👸 

Väl mött tills nästa gång. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: