http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Fostret som fastna

Kategori: Allmänt

Det var menat som en enkel resa.
En liten minisemester. 
Fyllna till och ha trevligt på vägen hem. 
Runda av. 
Vakna lite bakis. 
Chilla och sen gå på bio lite så där impulsivt. 
Inga konstigheter. 

Efter bion började det göra ont i magen. 
Började känna mig riktigt hängig. 
Kramper som kom i omgångar hela natten. 
"Äh, det är väl bara det annorlunda matintsget som spökar"?
Vaknar dubbelvikt och nu kommer kramperna tätare. 
Bara till att rida ut dagen så blir det bättre. 
Om jag ska till jobbet eller ej får jag besluta tidig morgon tänkte jag. 
Inte svårt att besluta hur jag skulle göra efter den natten. 

Första gången jag sjunanmäler mig på 24 månader.
Det inkluderar alla jobbet jag haft under denna tiden. 
Så, det kändes lite som ett nederlag. 
Men vad ska man göra?
När man ligger i fosterställning och inte kan komma loss. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: