http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Kortfattat..

Kategori:

Sista arbetsdagen på veckan,äntligen.
Morgonen började super bra, träningsvärk i ena benet så jag vaknade utan problem, föreställde mig en lugn harmonisk cykeltur till jobbet men det hade såklart snöat och frusit på under natten så mina växlar var ur funktion.
Gissa hur kul det är att cykla till jobbet i ettans växel,och cykeln är redan avtändande som den är. Ingen harmonisk cykeltur.

Jobbet började också jätte bra men såklart skulle det ändras,allt pga en extra beställning som förstörde exakt all min planering. Sen ska det stimmas med varorna som ska packas,och maten ska packas i tid och jag ser inte ett skit med mina värdelösa glojärn.
En skit dag kan bara sluta bra.
Revbenen får helt enkelt ta den uppgiften.

Brorsan flyttar till K stad imorgon,och jag ingår i flytt teamet.
Påtal om team så har vi alla olika syn på det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: