http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Tänker inte...

Kategori:

Måndag,dagen före tisdag och dagen efter söndag. Helgen flöt på utan några skandaler,brorsans och Saras flytt gick super smidigt och jag fullföljde min träning precis som planerat.
Linn kom över på kaffe och vi spelade in en demo,klockren som alltid.

Råkade hamna på hennes blogg,fast jag inte tänkt läsa det hon skriver för allt är en sådan självförnekelse och det retar bara upp mig.
Det stör mig att jag trodde och tänkte att saker och ting var bra och det skulle bara bli bättre,men jag tänkte inte klart.
Jag tänkte så långt utanför mina egna ramar att jag var redo att tänka om angående min framtidsbild,jag var villig att tänka om angående min dröm om hur mitt liv skulle bli och se ut.
Men jag tänkte såklart inte.

Och jag tänker aldrig låta mig själv ändra på mina framtidsplaner.
Jag tänker inte gå över den grad där jag ska nöja mig med " att det går runt".
Jag tänker inte belasta min blogg eller dess läsare om att skriva om någon som förnekar allt det viktiga och som lever i en bubbla.
Nej för det är inte min bubbla att skriva om.

Jag tänker inte bry mig mer.
Hoppas bubblan tar dig riktigt långt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: