http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Skyll dig själv Mister

Kategori:

Fredagen ligger som ett par nya kalsonger på golvet när man råkar ut för en sexträff. Man har inte haft dom på sig mer än 20 min förens de åker av.
Gott snack,så helgen ligger bara några timmar bort.

Talade om risk för sjukdom igår och det är inget som passar in i mitt liv just nu,så jag får ta och ge fan i att bli sjuk.
Och det var väl pga min otroliga optimism som jag blev lite sämre till hälsan. Det är fint väder men att bara vara ute och motionera i jogging brallor och en tröja med ett tunt linne under är inte särskillt passande.

Har ju inte sovit så bra heller, och det har ju såklart påverkat psyket. Man blir så jävla mentalt klen, saker som annars inte rör en i ryggen ligger och nafsar en i nacken hela tiden, men det blir ju med tråkigt tillslut så man får hitta något annat att nafsa på istället.

Det är mitt egna fel att jag klädde mig tunt, och jag får faktiskt skylla mig själv att jag är så dum och leker med tändstickor när jag vet om att dom egentligen inte är att lita på.

Men som sagt, helg imorgon och då ska vi leka som vuxna gör.
Fyllna till och slafsa runt och uppskatta den känslan man får när man upptäcker att man hittat hem igen och lyckas köra in nycklen i låset för att kunna låsa upp och ta sig in.


Det är ju inte alla som klarar det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: