http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Yes!!

Kategori:

Besöket hos doktorn var hur bra som helst.
Väntetiden var överkomlig.
Där var inga ärkesjuklingar.
Domen löd : Slitage på ledbandet.
Precis som jag sa ifrån allra första början.

Herregud vad man har hispat upp sig.
Men det är väl så,lätt hänt.

Jag hade gjort allting rätt första rundan med min egna rehabilitering.
Nu fick jag några nya övningar att göra samt att jag får cykla.
Livet har sina ljusa stunder! 

Har kommit igång med en frukost -mys-grej med Macke nu.
Kolla Johan Falk och käka God frukost. 
Men som inte innefattar Lövet såklart.
Vi fick ju ta till drastiska åtgärder.

Jag och älsklingen var på bio häromdagen, vi tittade på Djungelboken.
Helt obeskrivligt vacker.
Hur dom verkligen fångat allt som man växt upp med och fått med den där Djungelboken - känslan. 
Den var dessutom så otroligt snygg och välgjord.
Får lov att hålla med Linda, den slog Star Wars.

Kort och gott. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: