http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Epic Fail. . . .

Kategori: Allmänt

Min stulna Chopper Moppe har hittats och jag kan säga med stor sorg i mitt hjärta att den ser inte ut som när den blev stulen. Allt som var fint med den är som bortblåst, de har förstört henne fullständigt.
Och jag valde att inte polisanmäla stölden pga att jag pallar inte med allt det omständiga med den, den har givit mig många roliga stunder varma sommarkvällar men fy fan vad problem den drar med sig.
 
Inte ens när den blir stulen slipper jag den.
Tobbe ringer när jag jobbar och berättar  att han ser den med två snubbar som håller i kedjan som verkar ha pajat, hahaha oturen drabbar även dom.
Först tänker jag bara "Skiter väl i det, moppen är borta. Bra liksom" Men sen ändrades den inställningen som resulterade i att man ringde polisen och fick dumförklara sig fullständigt, sen polisanmäla den och åka till brottsplatsen. Där blev det minst lika drygt, då står jag inte som ägare för möget utan det gör företaget jag köpte den av så nu är man i en liten vårdnadstvist,kul.
 
Och så ska det fixas med papper och allt annat tidskrävande mög,ursäkta mig men jag blir sjukt trött på livet just nu. Varför svarade jag,varför ringde jag snuten och varför åkte jag till den?
 
Svårt att släppa mitt horoskop som sa att jag hade chansen idag att överbevisa mig själv och för andra att jag är mer än vad dom tror,vad ska jag bevisa??
Inget, jag behöver inte bevisa något för någon för i slut ändan är det bara mig själv jag ser när jag står framför skyltfönstret och tittar på tröjan jag vill köpa, och jag ser inte tröjan förens jag ser genom mig själv. Tänk på den,visualisera gärna....
 
 
Det spelar ingen roll vad andra säger och ser,
det är bara du själv som känner, så det är bara du som bestämmer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: