http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

My Point Of Veiw...

Kategori: Allmänt

1948 sköts det upp en apa i rymden som hette Albert och var en rheusuapa.
Idag den 29/10 2012 gick jag till jobbet.
Herregud vad helgen satte sina spår på närminnet och allt annat för den delen, om jag ska vara helt ärlig funderar jag fortfarande på vad jag har för inloggning till medvind. Lite fascinerande men en aning skrämmande.
 
När arbetsdagen väl var slut så märkte jag att ingen hade kommit till skada,inte ens jag själv. Inga klagomål på varken mat eller på deras varuleveranser, det hela stora ligger väl i att mitt horoskop hjälpte mig idag.
Kommer inte ihåg ordagrant vad det stod men något i stil med " Idag är en olycksdrabbad dag, inget i ditt liv kommer gå särskillt bra så ta det lugnt och stanna upp och tänk efter."
Det var inte alls så det stod men det var typ så jag tolka det, och varje gång jag gjorde något och den där mag känslan sa till tänkte jag efter. Aha!! Telefonen ska inte ligga i kylen, och havregryn hittar jag i torrförrådet och inte i frysen och det stod 12 liter mjölk och inte 120.
Duktig apa!
 
Helgen blev ju helt klart super, två andetag och två festliga kvällar, bowling på fredagen i dunder trevligt sällskap och jag fick ännu en gång visa hur man slänger ett klot för vinst,och lördagen var zombie mode för hela slanten. Inte spelet utan jag var en zombie, och när hjärtat började slå rätt och hjärnan kunde börja tänka igen lyfte jag luren och pratade med julle vilket resulterade i en tur till mala. Och det är jag verkligen super glad för, fan så roligt det var, det gör det värt att vara apa för en dag.
 
Men det där med att ställa om klockan,samma sak varje gång "ställer klockan om sig själv automatiskt? Har den isåfall redan gjort det? eller? "
Men min gjorde det automatiskt, men vaknade söndag natt och tittade på klockan och den visade kvart över elva,vilket inte stämde för fem öre. Den hade stannat helt. Gissa om man vaknade 1 gång i timmen hela natten med nojan slickandes i nacken.
 
Nej men min syn på det hela är att det går om man vill,och ibland måste man vilja lite mer fast man inte orkar eller vill. That makes the world spinning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: