http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Det är dagar som dessa.....

Kategori: Allmänt

man minns.....
 
 
Räkningarna är betalda och jag har det gott ställt igen,  inte ekonomiskt oberoende såklart men mer än 25:- på kontot. Den där resan till det brinnande berget i schwitzerland ställde till det för mig, bara för att jockes biljett inte blev dragen som den skulle och mitt kontot var lika besökt som en bajamaja på en festival, ingen koll på något där.
 
Men som sagt Cash is king och idag blir det shopping,sen blir den stora utmaningen att hitta en maskerad dräkt. Temat är "Din hjälte eller Bov" och jag ska såklart vara hjälten ikväll, men när jag går in på partajs sida och kollar smått hittar jag bara Hummer dräkter och grottmans dräkter med en humungus snopp hängandes framtill,och såklart en större mängd transvestit dräkter,inget lockar ju direkt. Jo hummer dräkten om man ska förseställa sebastian i lilla sjöjungfrun,men han är väl en krabba??
 
Blir att dra ner på gymmet och träna av den sista turen för denna veckan sen får man besöka Mickis och bli förfinad så att säga. Tror nog jag ska ta en solarie runda med så man får upp brännan lite för just nu känner man sig inte särskilt brun mer grå daskig precis som vädret utanför.
 
Hösten, årstiden som har lika många nackdelar som fördelar.
 
 
 
 
Om du nu lyckats hitta flytet är det bara till att ro på. . . ..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: