http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Efter sex blir man utmattad och tillfredställd....

Kategori: Allmänt

Ja men det blir man av träning,jobbet,diskodans och massa andra saker med...
 
Så du behöver inte pippa för att känna svetten på ryggen och den flåsande andedräkten, du kan göra så mycket annat.
Men vem säger att mat berör som en hand,vem säger att jobbet gör sånt som bara vissa kan? Och vem fan har sagt att alla kan dansa disko?
 
Man säger att har du väl kunnat en sak en gång så kommer du alltid kunna det,du glömmer inget du kommer liksom bara av spåret lite. Jag gjorde ett glatt kap för några veckor sedan,jag köpte en punkad cykel för 200 spänn, jag lagade den för 250:- och nu kan jag ta mig till ställen på nolltid,jag slipper genomgå den enorma smärtan varje morgon på väg till jobbet med min fot och jag kan motions cykla precis så mycket jag vill.
Men mest av allt kan jag köra släppstyre, i början var det vingligt och jävligt och jag trodde att jag nåt åldern då senilitet börjar göra sig anträffbar och mina ungdomsår som pojkspoling är glada minnen från förr.
 
Men så fel man hade, jag kan rulla och cykla hur långt som helst utan att hålla i styret och det för mig är en härlig känsla.
Tränar inför nästkommande OS känns det som men det är inget OS i sikte för mig det är bara otroligt skönt att komma i form igen och ha vettiga alldagliga rutiner.
Även om det är skönt att ligga och kramas och äta goda middagar och allt vad det heter så mår man sämre av det någonstanns, jag gör iallfall.
Så rör på dig, och kramas med den du gillar att kramas med när du kommer hem.
 
Lönen rulla in idag så det blir shopping imorrn och boka klipp tid får man göra idag för på lördag smäller det igen. Goda vänner har fyllt år och de ska avverka sitt deco crew, och så är det maskerad på det. Tightsen ska fram och mantlen ska fladdra och jag ska ta fram det bästa humöret ännu en gång. Och så ska B1&B2 ännu en gång visa hur man Freakar Ut Some Fucking Bananas on stage.
 
Ni behöver inte bry er om mig ikväll för då är jag bänkad framför 50 tummaren och stirrar på skjutvapen och mina vapenbröders rövar typ hela kvällen.
 
 
Every little thing it´s just going to be alright

Kommentarer


Kommentera inlägget här: