http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Ja men då kör vi. . .

Kategori: Allmänt

Redan vaken klockan 07.30.
 
 
Jag tar och sätter mig i fötöljen och spelar nån timme sen får jag cykla en liten runda och sola efter det för det blev inte av igår.
 
Jag lyckades hitta utklädnad ,jag ska vara Ninja och jag ska gå in 110% i rollen. Ska använda poiar och svärd som vapen, ska göra minst en misslyckad rundspark i timmen och jag ska avsluta varje disskusion med en vis mening som ingen antagligen kommer förstå. Och jag ska röra mig bland skuggorna,
**Move like a Ninja and sting like a bee**
 
 
Får ta och bränna ut lite skivor med, har ju fixat hem ny musik under längre tid men inte pallat engagera mig i Dj:andet på ett tag.l Men nu blir det ju ultra set som gäller i kväll så då får man damma av lurarna och putsa skivorna för ikväll blir det leverans rapport.
 
 
Lämnar redovisning ang kvällen imorgon.
 
The point with life is that their is no point,only life.
Go on and live your life.
//Ninja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: