http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Något gick lite fel. . . .

Kategori: Allmänt

Sådärja då var festen,maskeraden och allt som hör till avklarat. Jätte trevlig fest men där var något som hände, den där toppen som man såg fram emot kom inte riktigt.
Det blev liksom lite hackat och skuret och kanske en aning splittrat.
 
Spelning var en mardrömsliknande överlevnad, vi fick spela på Denon spelare och jag ansåg till en början att det är väl inga problem. Allt i min vetskap angående mixing kunde man köra ner i toan för oh my god vilka procedurer man måste gå genom för att ens närma sig att lägga en mix.
Ett vredes utbrott bjöd man också på, min bror fick ta den smällen för hans totala oförståelse när man ber om något. Men några utrbott och nån fuck-up-mix senare så kom vi igång, ja men då gick strömmen. Men vi tappa inte andan utan körde bara på igen, på halva ljudet för den andra halvan av ljudsystemet hade flögit i golvet, och efter det hände några andra små "Denon" liknande fuck ups.
 
Sen vet jag faktiskt inte hur man ska sumera kvällen, ville hem iallafall. Så det blev det tidigaste tåget och raka vägen hem. Jag tror man har börjat falla ur den här boken och jag går nog mer eller mindre omedvetet vidare till nästa. Det är kul med disko dans,det är kul och spela och människorna man möter är helt fantastiska men det känns som att man har börjat blicka vidare.
 
Nu återstår bara lite städning efter prinsens Taco kväll,står inte ut med att se snusket.
Sista njutnings dagen idag för hela oktober månad blir det pasta,potatis,godis,socker fritt tillsammans med Tobbe och chefen på jobbet.
 
 
Den vågen av saknaden som sköljde över mig idag skulle kunnat dränka en val.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: