http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Älska och hata....

Kategori: Allmänt

 
De två starkaste känslorna en människa kan känna, eller kan saknaden vara större?Oavsett vad så gör dom konstiga saker med oss.När du blir kär gör du allt för att fånga den som ditt hjärta ropar efter, när du hatar gör du allt för att den ska hålla sig så långt borta som möjligt. När du saknar så vettifan fan du gör för alla agerar då olika.
Man kan visa upp det bästa inom sig eller det värsta som du inte ens själv visste du var kapabel till att göra.
Jag hatar att komma ner till tvättstugan och alla kläder ska hängas men kommer in ett torkrum som tycks vara taget ur en skräckfilm från tidigt 70-tal. Fail, bär upp skiten och öppna alla dörrar,skåpsluckor och ta fram alla tänkbara stolar och börja häng.Man försöker hålla en fräsh karraktär, men så går man upp och hela lägenheten ser ut som en tvättkorg.
Jag älskar känslan av frihet, att kunna göra det som man vill och mår bäst av. Att gå till gymmet och lyfta vikter eller cykla och utmana sig själv för att alltid göra sitt bästa, efteråt är det ingen som gnäller eller tycker si och så. Efteråt känner man, jag gjorde mitt bästa och imorrn ska jag göra ännu bättre.
Ångra inget, gör så gott du kan och låt resten säga vad de vill.Jag känner mig själv och jag gör alltid mitt bästa med vad jag än gör.
Personbästa, välmående och inre styrka.Det känns bra att vara i toppform.
Jag älskar det lite faktiskt.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    De sista meningarna är skit bra skrivet. Kunde inte skrivit det bättre själv. Tar det med mig

    2013-12-24 | 07:27:32

Kommentera inlägget här: