http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Så många fel

Kategori: Allmänt

Antingen är det inget eller så är det allt, det kan komma små saker som är så små att det bara är till att skratta åt det.
Jag försöker alltid se ljuset i allt även det som är mindre bra.
Men det kan kännas hårt när datorn blir full av virus eller inte fungerar som den ska, det känns riktigt surt när man bara vill spela in men det är något som piper surt i bakgrunden på inspelningen. Jag vill åka och bada när det är skit varmt, jag vill gå ner i vikt på bästa snabbaste vis och bara bli skit snygg.

Ju mer jag pillade med datorn ju mer lärde jag mig i hur allt fungerade så nu kan jag dubbelt så mycket om det, det pipande ljudet i inspelningen kan bero på el -fel eller den trasiga sladden jag hittade idag. Jag vill så gärna någon annanstans utan någons hjälp att jag nu sitter med tiden till uppkörning och uppskrivning i handen.
Jag har inte gått ner som jag velat för kosten varit fel,jag har inte kunnat nå just den önskade figuren för att jag har inte den kroppen. Men jag kan få en annan och jag tränar bättre och mer än någonsin.

Allt är inte lätt och det går inte alltid på räls men när man kommer fram till lugnet så är det faktiskt värt det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: