http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

A Devils Ride..

Kategori: Allmänt

Man har läst på om alla typer av säkerhet,förebyggande och fungerande men endå så tar man risker.
Små eller stora det kvittar för det ändå risker. Det är ju allt för svårt för att bara låta bli att prova, statestiken talar för sig själv. Killar är farligare i trafiken än vad flickor är.
Riskettan var sjukt tråkig som kurs och väldigt trög flytande, men visst var där sina poänger. Men den största poängen plockar nog dom som har bestämt att kurserna ska hållas.
 
Nåväl sagt som gjort så är kurserna genomförda och jag är yttligare ett steg närmare och jag känner hur det bara kliar i mig av abstinens,vill hela tiden.
Men får skynda sakta så man inte slarvar,nästa vecka börjar teori lektionerna och då ska jag gå boken yttligare en gång.
 
Sitter och väntar på att klockan ska bli 11 så Leif kan komma och plocka mig så vi kan börja övningsköra.
Sen ikväll blir det middag på Wokhouse,på Mammas bekostnad. Hon har onekligen något lurt på gång.
Spännande och se vad som hamnar på tallriken .
 
Om jag är musen som trillade ner i soppskålen så hoppas jag verkligen att jag kan simma,för soppan är smaskens.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: