http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Alla Fjärtars Dag

Kategori: Allmänt

 
I vanliga fall så skulle man varit lite så halv depp för att man skulle haft någon på denna dagen,men så vet jag att om jag nu hade haft någon på denna dagen hade jag grubblat över vad man skulle gjort för sin älskade för att visa hur mycket och djupt man verkligen älskade sin partner.
Hur mycket är du villig att göra med ditt kort med andra ord.
Visst kan man göra saker utan att det kostar men då frågar jag - Vad?
Vad kan du göra för att visa din omättliga kärlek på ett sätt som du aldrig gör annars utan att använda kortet?
I belive it when i see it!
 
Så jag är singel och det deppar inte jag över för jag gillar att vara det, och jag kan unna mig själv något romantiskt.
En frukost som innehöll två nyttiga frallor och mackens finaste påläggskassler som kostade 17 kr.
Jag har mer eller mindre redan gått plus.
Nu är man ledig fram till tisdag morgon,tog semester söndag och måndag för på lördag ska jag äventyra lite i grannlandet.
Phaxe släpper sin allra första skiva,och efter att ha hört han spela på flertal fester och festivaler så är han den som är mest värd my groupie ass.
 
Imorgon ska jag hälsa på storebror och Sara och så ska jag dessutom gäst träna på 24/7 gymmet som dom har,det har ju blevigt så högt rankat.
Men idag blir det svettstian i Hässleholm som får duga,kör ju de sista dagarna på mitt 6 veckors tränings schema. På Måndag gör jag ett nytt och då lägger jag på en högra växel.
 
Det bara slog mig igår,en förkortning på hela biten som inte givit mig ett dugg i slutändan.
 
" Jag ska aldrig sänka mig för att någon annan vägrar att höja sig. "
 
 
Då förblir man nöjd och ingen blir missnöjd.
 
 
Glad alla hjärtans dag!
Puss o Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: