http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

När tar det slut?

Kategori: Allmänt

 
Det är alltid så roligt i början,det är så magiskt och så fint. Man har längtat och man har undrat när kommer det hända och hur kommer det att bli?
Men för eller senare kommer det och då är det bara till att njuta av ögonblicken som aldrig blir som andra, alltid händer det något annorluna,.
Någon gång tog man det bara för givet och en annan gång gav man allt men som tillsut visade sig att vara för mycket.
Men det är alltid kul och alltid givande på något sätt, men det måste ta slut för just nu börjar jag bli så trött på att känna såhär.
På morgonen,på dagen,på kvällen.
Det gick så bra i helgen men så råkar man ställa sig vid fönstret och titta ut och då förstår man att det kommer inte ta slut förens det är dax för det.
Inget som jag kan bestämma över bara något jag kan försöka rida ut.
"Du vackra vinter och du din fina snö sluta komma,gå bara upp i tö."
 
Ja det blev en lyckad helg i Danmark utan några skandaler eller omöjliga motgångar som man faktiskt kan råka utför när man är iväg.
Men icke den här gången, allt gick som planerat och festen var skit rolig.
Dock blev jag väl en uns besviken på Phaxe framträdandet.
Det var en releasefest för hans första släppta skiva,då förväntade jag mig att där skulle vara sådant man inte hört förut,nya guldkorn.
Men nej det var nästintill allt man redan har eller har hört tidigare.
 
Sjukt billig bar iallafall,jag sade att jag skulle låta kortet gå varmt. And it did!
Kan inte för en sekund komma ihåg hur många shottar jag köpte eller hur många jag bjöd på för jag drack aldrig en shot själv,för det är ju bara ensamt.
 
Måndag morgon,ja det är väl första dagen på min nya vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: