http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Bottenskrapet.....

Kategori: Allmänt

Det är vad man kan kalla min blogg just nu,statestiken slickar botten och detsamma har mitt intresse gjort för att skriva för jag har ju bara haft negativa saker att skriva om och jag hatar att vara neggo negron.
Men tyvärr,man kan inte alltid bara top notch så här kommer lite negativa laddningar,on the house.
 
Har nåt vikten för total förödelse, jag bara kände hur allt skenade iväg och jag hade ingen ork att göra något åt det. Kilona jag mådde så bra över försvann med vinden,och de nya kläderna åkte in bland de andra i garderoben. Hatar hur snabbt det går att bara rasa fullständigt,man blir som ett stjärnfall strålande lika länge som man syns.
Men det där har jag tagit tag i nu, mål på fem månader och redan gjort ett 6 veckors tränings schema som ska följa till punkt och pricka,klarar jag gå ner fem kg på en månad så kommer jag klara det här.
 
Det nya jobbet jag skulle börja som assistent blev ju fördröjt med sina fördröjningar, äntligen när jag visar vilja för att ta tag i saker så blev det motgångar och jag började ge upp helt på den biten med. Men så vipps så fick jag ett sms där vi skulle bestämma plats,tid mm så det mötet är avslutat och jag börjar nästa onsdag.
 
Emma,emma emma.
Jag har gått i över 6 månader med att vara något jag inte är, ingen pojkvän men utan att röra mig inte som en singel. Låst i det gamla i försök till att laga det nya till det bättre.
Ingenting kan bli särskillt rätt i att bestämma en känsla och vara på en plats man inte hittar till.
Fel som vi gör,inget som vi förstår utan vi bara fortsätter och går.
Slut på letandet och försökandet, nu går jag på känslan.
 
Körkortet jag skulle haft nu har jag inte,inte på långa vägar. Men med mina nya rutiner med mina nya mål så bakar jag in böckerna och tar tag i saken nu, efter mina besök i Helsingborg har jag märkt att jag klarar mig som vanligt väldigt bra på egen hand. Så om jag har körkort till sommaren så är jag inte långt ifrån att ta den nyinköpta bilen som jag också har då till ett ställe långt borta. Inget överplanerande åt andra,jag sätter målet och man är varmt välkommen att hänga på. Mig kvittar det.
 
Styrkan ligger i att inse vad man egentligen går för, då förstår man vad man egentligen är värd och vad man egentligen borde göra.
 
Och ja just det, mina vinterskor har kommit som jag beställde långt innan jul, som jag blev tvungen till och byta. De kom alledess lagom till Vintern del 2.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: