http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Morgonmys. . .

Kategori: Allmänt

Äntligen börjar man kunna sova lite längre lite bättre,och träningen visar ju att det faktiskt hjälper.
Idag låg jag faktiskt och sov ända fram till kl halv tolv,men det gjorde jag ju inte ensam så det kanske är därför.
 
Svalt i rummet nästan så det känns kallt men under täcket kan man bara gotta till det och när där ligger någon med en sån kropp,känna den sköna kroppsvärmen och hur huden gnids mot min. Ja då kan man bara njuta av stunden och somna om.
 
Pannkaks frulle och en skön dusch ja denna lördagen började super,och så kommer man hem till sitt städade rum och tycker att allt bara känns toppen,telefonen ringer och det visar sig vara den store varianten som är hungrig och vill bjussa på mat. Jag känner mig nästan bortskämd.
 
Jobba imorgon, det hade man ju glömt för en stund igår när alla svamla om att festa och spelade gamla classics. Så nej det blir ingen fest ikväll, skönt är det för jag har faktiskt varit helt inställd på en lugn och skön helg,för nästa helg ska Lucchesi ha kalas fest med 90-tals tema och jag ska vara Dj.
Med stor säkerhet kommer man behöva vila upp sig för ett sådant exklusivt event,vet dock bara inte vad jag ska ha på mig.
 
Kängorna satt som foten i booten så vintern snöa på allt vad du orkar för jag är ready to rock.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: