http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Pussel på plats. . .

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här i mitt städade rum och känner mig så otroligt nöjd med mig själv, jag ställde klockan fast jag var ledig idag så jag kom iväg till gymmet tidigt, sen åt jag en bra frukost som inte var särskillt god men den var ju såklart nyttig.
Sen bar det iväg till körskolan för att kolla tänkbara tider för handledarkurs med Mamma och Leffe,just det, jag har dragit med mig två stycken nu för nu jävlar ska jag ta det där kortet.
Och efter den bestämmelsen for jag vidare till banken och hade möte med min bankman.
 
Vi avslutade min gamla bank, flyttade mina egna pensions besparingar så vi kan fortsätta med det, även fonderna följde med så nu pensnions sparar jag och kör med fonder.
Desutom sänkte vi min amortering så att jag få mer att leva för och pengar är inte en ursäkt för att jag inte ska kunna ta mitt körkort. Och det var inga problem för jag har betalat av mer än halva lånet,så jag betalar inte längre på Dantés pengar kan man säga.
Det kändes så sjukt bra när jag efter bankmötet gick bort till Mickis för att fixa till håret som frodat sig så gott på senare tid.
 
Det känns bra när man gjort allt det man måste och ska, för vill man ha en förändring så får man minsann skapa den, för den går inte att beställa i Drive-in på Mcdonalds,tyvärr.
 
Har märkt att jag inte alls festar särskllt lika mycket längre och har inget större sug på det längre.
DunkaDunka flera timmar,springa runt i ett tillstånd som saknar motstycke för att sedan plågas en hel dag kanske tillomed två för att sedan avnjuta en arbetsvecka med ett lägre lyckorus. Nej tack, väljer mina tillfällen att visa upp mig på styva linan.
 
Jag pusslar med vad jag har och det jag inte har ska jag minsann skaffa mig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: