http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Reality fuck!

Kategori: Allmänt

Alltid lika mysigt att komma till insikt med vissa saker med sig själv,sånt som kanske andra kan påpeka för en men man viftar bort som en dryg mygga en skön sommar natt.
Man kan slippa att bli stucken men du vet om att den lilla jävlen är där och drygar sig,den väntar på right moment to strike your face.
 
Samma sak är det väl med att komma till riktig insikt, den ligger där och surrar men man tar inte riktigt åt sig den kunskapen som man egentligen redan vet om.
Jag har fått en käft smäll och en mjukare kind smekning men inget av dom smärtade.
 
Kör för fullt på mitt tränings schema och har även lagt till en hjälpande hand, en app som räknar kalorier.
Enkel snabb och den funkar. Har gått ner 1,4 kg bara sen i söndags med bara hjälp av appen och utan träning. Och jag ska gå ner enligt den 0,74 kg i veckan på 21 veckor för att nå mitt mål.
Man känner sig redan mycket fräshare och piggare och viljan på att göra saker är större, men endå när målet är nåt är jag tydligen för fet. Kul!
 
Lille brorsan Tobbe överraskar när man minst anar det.
Jag vaknar alltid tidigast av oss två, så jag drog till gymmet vid 10 tiden och tänkte att när jag kommer hem sen ska jag städa och plocka ner jul pyntet. Men gissa vad, den lille prinsen har plockat ner allt julpynt och plockat upp de andra grejerna,skit bra tänkte jag men då kan jag ju dammsuga, torka golven och ta köket.
Nej den lille sprätten körde bara på och tog det med, sen ska han bjuda på tacos ikväll.
Väntar man bara tillräckligt länge så kommer Muhammed att hitta till berget.
 
Jag är en riktigt värdelös sopa på att avsluta förhållanden.
Problemen blir som störst för mig när huvudet och hjärtat börjar dividera.
Jag är rädd för att göra om samma misstag som jag gjort en gång tidigare.
 
Egentligen handlar allt om en enda sak.
Jag kan inte avsluta förhållanden för att jag är rädd för att göra om samma misstag som jag en gång gjort,och därför dividerar mitt hjärta med min hjärna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: