http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Down Deep

Kategori: Allmänt

Veckan ligger nu för mina fötter, dag ett avklarad med lite svett utan tårar,utan blod.
Tisdagen nalkas och jag är numera närmare ett körkort än jag någonsin varit. Jag är inte där,jag har inte kortet men det känns ändå helt galet. Tänk då när det väl är avklarat!

Jag försöker hålla mig kall,försöker hålla mig till planeringen, jag försöker verkligen.
Träffade en gammal kollega,kompis. Vi snackade om old times på Cats, hur vi skötte skolan. Man kan ångra sig att man inte gjorde bättre ifrån sig ibland, men gjort är gjort. Det kändes starkt när han sa " jag sket i saker då men nu ska jag göra allt för att få det som jag vill"

Otroligt inspirerande, han vill sitta vid ett skrivbord och ha bra lön. Vad vill jag?
Får ta mitt körkort till att börja med, sen får jag se vart det leder.

Har hållt andan i närmare två timmar till filmen World war Z .
Bästa på länge.

Håller fortfarande andan,försöker fortfarande hålla huvudet kallt.
Långt där inne deep down, står en kille med tusen tankar och viljor,men han får lugna sig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: