http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Du är problemet!

Kategori: Allmänt

 
 
Man jag kan ärligt säga att det inte är den bästa tiden i livet just nu, det känns faktiskt jävligt tungt att behöva göra vissa saker.
Uppenbarligen så är det som så att jag i vanlig ordning får göra det själv, vem kan man luta tillbaka emot och snacka av sig med?
Ett flertal förklaringar över vad människor som kallar sig mina vänner, vad dom egentligen går för, visar bara att det ibland faktiskt kan vara bättre att vara ensam än omgiven av människor som man inte riktigt kan lita på.
 
Det låter onekligen tragiskt, värre än vad det egentligen är.
Under väldigt lång tid, under några år har jag försökt att vara och befinna mig i något som kanske inte riktigt var skapt för mig så som jag en gång trodde och ville.
Jag var felet, hon var felet men vad var egentligen problemet?
 
Sök efter en lösning och försök hitta ett svar och när vi sökt vad finns det då egentligen kvar?
Det blir bara så fel, man tänker rätt men handlar fel, man är inte så stark som man tror och vissa saker går bara inte som man vill.
 
När det började ljusna till att kanske få en lämplig vänskap så kom problemet, problemet det var jag.
Först blir man bara så trött på det och man orkar inte ta det mer.
Men det är ju så rätt, jag är problemet!
Jag är personen som du älskar, personen du vill vara med, personen du skulle kunna dela allt med.
Bilden dela allt med, leva med osv suddades ut under allt letande efter problemet.
 
Jag ska göra dig en tjänst jag ska sudda ut problemet för dig, jag ska bara försvinna från hela din värld.
För det är din värld och jag vill inte vara problemet i den.
Jag borde bara förstått tidigare att detta går inte lösas på sätt som man tidigare gjort.
Drop it like it´s hot! Varken mer eller mindre.
Jag har aldrig haft det så bra som vi hade det när vi hade det riktigt bra!
Det kan inte ens djävulen ta ifrån mig!
 
Ensamheten och saknaden efter henne får jag leva med och jag hör mig själv säga förlåt, förlåt för att jag inte gjort detta för dig tidigare.
 
Jag vet att egot vill sitt, att hjärnan vill tillbaka till sina vanliga rutiner, jag vet att allt är så jävla psykologiskt.
Men känslan av det är så jävla krävande.
In med PWO och skärma av för nån timme!
 
 
 
Jag är problemet, jag är boven.
Du kommer alltid vara vännen, kärleken och saknaden.
 
<3 Emma <3
 
 
 
 
(inget mer deppo nu)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: