http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

God Natt

Kategori: Allmänt

 
På den sjukt sena timmen ligger jag nu och göra mina sista charmanta blinkningar med mina bruna rådjursögon. Trötta på att titta och ännu tröttare på att blinka. Det här varit helg och den gick på tok för fort, gjorde väl 30% av det jag hade planerat.Men men nu är det till min stora förvåning sista arbetsveckan innan jag går på semester igen. En vecka för den här gången. Men den sista arbetsveckan kommer bli hård, 6 arbetsdagar och en dag i Övningskörninsbilen,halkan ska avklaras. Så det är jobba,träna,plugga,sova som gäller hela denna veckan. Jätte bra att ha rutiner när allt annat bara smakar skit. " Whats the point of livin if you dont have a dick" Ryggradslösa egoknullande idioter finns det gott om. Vad du än berättar,vad du än säger och vad du än visar någon annan så kommer dom aldrig se,höra eller ens uppleva det så som du gör. Det är den stora skillnaden som gör oss alla unika,vissa till det bättre och andra till det sämre. I din värld.Så god natt världen, jag har inget mer att säga,visa eller göra för dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: