http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Knivskarp ångest!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Vilken semester man har haft, helt otrolig. Den har varit fullspäckad av alla möjliga aktiviteter, solat ,badat, åkt båt,tränat, shoppat och ätit riktigt god mat.
Jag fick nästan lite panik ett tag i slutet av veckan för klockan har varit ställd varje dag och några riktiga slappedagar verkade det inte bli några.
Man kan ju inte ligga inne och inget göra när solen står på som den har gjort.
 
Helgen skulle jag avsluta med att festa med brorsan (Tobbe) men det slutade i total flopp!
Hade köpt nya kläder från topp till tå, varit och klippt mig och jag såg ohumant bra ut.
Men vad hjälpte det när man tog emot råd från den lilla wannabe Fabfive.
 
-Platta håret annars blir det inget bra, bara sletet. Jag plattar håret och lyckas bränna mig så pass att jag fick blåsor och brännsår i pannan som resulterade i sjuka pannsvettningar.
Provade på absolut torr med för man inte skulle få lökisar i den röda skjortan, jo jag tackar. Jag svettades ju ännu mer, tag det dagen innan så blir det jätte bra för just nu är jag snustorr.
Väl på festen var det så illa, så jävla varmt att jag fick gå hem och byta om till linne.
Väl hemma fick jag den där känslan, hur ska denna kvällen kunna bli bra?
Skit samma jag drar på mig linnet och sticker åter till festen och där går allt som smort, kommer in i matchen igen på nolltid.
Lite väl snabbt kanske, 4 groggar senare och två shottar är jag skit packad!
 
Klockan närmar sig elva och jag får något jävla akut ryck att jag ska hem och byta om igen för jag får även för mig att alla är påväg att dra, men så var ju inte fallet.
Väl hemma så sliter jag av mig kläderna och vips. . . . . . . .
 
Jag vaknar kl 05.15.....
Inga kläder med en spyspann brevid sängen.
Minnet kommer tillbaka.
Jag kom hem slet av mig kläderna och behövde coola ner nån minut, däcka väl en stund sen flög jag till toan för att spy, jag klarar uppdraget och lyckas även dra ut spannen och fylla på vatten och återvända till sängen. Jag tror jag sa till mig själv "Fuck it" !
 
Jag hade behövt den där kvällen, jag ville verkligen dit men det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag kan inte minnas när 4 groggar knocka mig senast?
(kanske beror på att Tobbe tvunget skulle halsa,vilket han inte ens klarade av, + en annan tjej som ville utmana mig)
Det svåra är inte att halsa skiten som en dåre på 18 år, nej problemet är att hantera det som en 27 åring.
 
Nu är det Måndagkväll och min semester är slut.
 
Knivskarp ångest för att dra till jobbet imorgon.
Men den kniven kör vi ner i knivstället och slabbar på jobbpsyket igen.
 
Hej och Hå Jobba På!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: