http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

No rush!

Kategori: Allmänt

Idag har det varit så sjukt varmt från att jag vaknade tills jag nu ligger i sängen.
Har sprungit runt med Tobbe och shoppat och det där klibbiga och svettiga har varit med hela dagen.
Det slog mig allt för sent att jag druckit för lite vatten och det var därför man har fått genomlida detta.
En halvliter isvatten senare och voila,no more svettparty.

Kortet har gått varmt,köpt nya kläder och skor. Gick loss på ungefär 2500 + att jag gav Tobbe det han vill ha mest av allt i helaste världen, han fick sin födelsedagspresent lite tidigare.
Killen blev själaglad.
Där skenade summorna iväg en liten bit till.

Väl hemma efter en av de värsta tågresorna någonsin blev det en snabbdush och sen flög vi bort till bion.
Wolverine hade premiär.
Inga toppar och inga dalar.Det var som att gå i en stadspark man aldrig tidigare promenerat i. Först ååh vad fin sen blir det till vilken park som helst.
Någonting fattades.

Väl liggandes i sängen så märker jag att jag känner ingen vidare kick över allt nytt man köpt.
Största kicken jag känt på länge var mina luncher på Spice i Åhus.
Är ingen materialist, gillar att ha saker som funkar så allt flyter men mer än så behöver jag nog faktiskt inte.

Bara för att det är fint betyder inte det att det räcker, det ska vara den där känslan. När den infinner sig så känner man sig levande och man brinner inombords.
Som för Tobbe.

Men vi stressar inte dit, låt tiden göra sitt så kommer det tillslut.
Precis som det gjorde för Tobbe, han hade ingen aning om att detta skulle hända honom.
Fast det hade inte jag heller, men det är väl så.

Ibland så händer det bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: