http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Törnosa

Kategori: Allmänt

Det här slagit mig nu dessa tidiga mornar hur otroligt mycket skönare min säng blev när jag bäddade rent, som om kuddarna ligger i de perfekt örngoten,täcket har hittat sin bästa vän och lakanet som jag tidigare störde mig på är riktigt behagligt.

Det har blivit sena kvällar med mästerkocken, med han som bara måste laga mat varje kväll. Helst ska det vara mat man ska behöva bikta sig för efter man ätit.
Tobbe total fuckar mitt kostschema. Min karaktär är alltid som sämst efter en fest helg, fortfarande tagen till onsdagen. Fötterna värker efter jobbet,trött i planeten och så kommer man hem till en så skönt bäddad säng.
Och han går och snackar om mat hela tiden.

Min vecka blir när han åker till Falsterbo och säljer ut sig, då ska det ätas magert och nyttigt.
Men denna veckan har inte börjat särskillt bra, tvätten som jag hängde vid 18.00 är fortfarande inte torr och klockan är nu 01.11 .
Det känns luffigt att behöva jaga sin tvätt, det känns luffigt att man för det mesta måste plocka ner den våta tvätten som hängt och bära upp den till lägenheten för att förvandla alla tänkbara krokar till en torkställning.

Vi leker en lek, jag lägger mig i min skönt bäddade säng blundar och somnar in. Så kommer kvinnan i mitt liv och kysser mig och POFF så torkar tvätten som den ska i tvättstugan,fötterna värker inte när jag kommer hem från jobbet, gymmet är bara en sysselsättning på hobbynivå osv osv.

Poff så är allting riktigt riktigt bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: